لاله های وحشی

لاله های وحشی

هر آنچه روزگار میگذراند
لاله های وحشی

لاله های وحشی

هر آنچه روزگار میگذراند

چرا آخه... چرا

چرا از بین این همه ملیت ، اونائی که پاسپورت دزدی دستشونه باید ایرانی باشن

بعد چرا میگن کار تروریستی بوده، کار اینا شاید بوده ...


بعد من دلم میسوزه ، گریه ام در میاد وقتی فک میکنم این ۲تا با چه خوشحالی سوار هواپیما شدن احتمالا که همه چی تمومه و میتونیم زندگی جدیدی شروع کنیم ...


بعد اخ الان مامانش داره چیکار میکنه ...

زود زود...

دقیقا اخرین ظرفو که شستم همسری رسید  خیلی دقیق ، خیلی ثانیه ای ...


  ادامه مطلب ...

تنهائی

فقط تنهائی چلوکباب نخورده بودم که اونم این دفعه انجام شد 

فقط من موندم این خانوما تو رستوران چرا انقد منو نگاه میکردن ؟؟؟ یه دفعه که برگشتم دیدم کاملا دستشونو زدن زیر چونشون منو نگاه میکنن...

هوا سرده خیلی... خدایا مردم بی خانمان رو حفظ کن ...