لاله های وحشی

لاله های وحشی

هر آنچه روزگار میگذراند
لاله های وحشی

لاله های وحشی

هر آنچه روزگار میگذراند

خرگوشک ما

ما یه خرگوش کوچولو پیدا کردیم، در واقع اون مارو پیدا کرده از زیر در حیاط میاد تو واسه خودش راحت میشینه ، چمن میخوره یه گشتی میزنه استراحت میکنه بعد باز میره ،


هیچ هم نمیترسه وقتی میریم تو حیاط اول نگاه میکنه اگه داشتیم نزدیک میشدیم در میره وگرنه سر جاش سفت میشینه


  

نظرات 3 + ارسال نظر
آیدا سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 09:47 http://1002shab.blogfa.com/

آخی چه نازه:)

اره ، کوچولوه

امین شنبه 5 مهر 1393 ساعت 17:48 http://over.blogsky.com

سلام
واقعا ...یه خرگوش
وای من عاشق خرگوشم
گرفتیش توی دستت
دیدی چقدر نازه
منم یه دونه اش رو داشتم یعنی پیداش کردم یه طوری
بعدش ولش کردیم رفت
یه مدت کم داشتمش
یه دست سفید بود اینقدر ناز بود
هنوز هم یادمه
هویچ بهش میدادم بخوره
میپرید هوا خیلی تند و سریع و بلند میپرید
سفید با چشمای کاملا قرمزه خوشگل
قرمز کمرنگ و شفاف و درخشان
واقعا کانادا زندگی میکنی
هووم
عکس رو با گوشی آیفون فایو اس گرفتی
قشنگه عکستم

پسرک پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 15:27

سلام
اولش تعجب کردم
بعد که دیدم کانادا هستین تعجبم فروکش کرد
مراقبش باشین
بهش هویج بدین
خرگوشارو دوست دارم

حتما ، باید یه ظرف کوچولو براش درست کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد