لاله های وحشی

لاله های وحشی

هر آنچه روزگار میگذراند
لاله های وحشی

لاله های وحشی

هر آنچه روزگار میگذراند

دزد اومده ؟؟؟

از جمعه صبح همه چی پشت هم اتفاق افتاد

 

 صبح ساعت ۱۰ دقیقه به هشت داشتم کیفمو برمیداشتم از در برم بیرون، دیدم   از سقف صدای چکش میاد ، بعد من هی سقفو نگاه کن، این پنجره ، اون پنجره، اتاق پشتی، کنار خونه، خدایا این صدا از کجاست آخه؟؟؟    فکر کردم همسری بیدار شده تو اتاق دیدم نه، هنوز خوابه که ، انقد رفتم اومدم تا بیدار شد، بعد که بهش گفتم میگه chickadee ، فک کن آخه

صدا کما بیش میومد ، گفتم برم ماشینو ببرم بیرون ببینم چه خبره ، هرچی رو سقف، اینور خونه، اونور نگاه میکنم هیچی نیست... هیچی دیگه رفتم سر کار....

ساعت ۱۰:۳۰  ، اس ام اس اومده که

- ا این چقدر پرروه ، نمیره که کلاغه ؟؟؟

= کلاغ ؟؟؟ ا مگه کلاغ بود؟؟؟

- اررره، در اتیک رو باز کردم دست زدم، نرفت هی نوک میزنه هی نوک میزنه، بعد هواکشو روشن کردم دیگه صداش نیومد ، بعد باز ساعت ۱۰ دیدم صدا راه رفتن میاد 

= کلاغ؟؟؟ کلاغ که صدا راه رفتن میده مگه؟؟؟

- ارررره ، راه میرفت ، فک کردم ادمه اشتباهی اومده سقف درست کنه ، بعد رفتم صدای تفنگ از اینترنت دانلود کردم ، یه ۲ تا تیر زدم ببینم در میره

= تیر زدی آخه ؟؟؟ :))))))))))))))))

- اخ اره :))) با ۲ تا تک تیر نرفت ، بلندگو آوردم همینجور پشت سر هم زدم ، الان دیگه رفته فقط امیدوارم ۹۱۱ نیاد دم خونه

= فک کن :)))))))))))


ساعت ۱۲ :

= به نظرت چرا DELL از حساب ما ۲۷۰ تا کم کرده؟؟

- اااا ، بذا ببینم ...

= باید به بانک خبر بدیم ؟؟

- اره الان زنگ میزنم میگم ...

- خوب رفتن تحقیقات ، حساب تقریبا مسدود شد، عصر اومدی بریم کارت عوض کنیم ...


رفتیم عصر کارت رو عوض کردیم، شب ساعت ۱۱:

= ای وای من ، اینا چیه باز، چرا انقد کم شد پس

- ۲۶۰۰ تا کم شده .... زنگ بزنیم دوباره بانک ...

- تعمیرات دارن، خانومه گفت همون یه بار شامل این هم میشه ، خبرتون میکنیم


یک شنبه ساعت ۸ شب :

- بیا بیا ببین چی شده

= ا اینا از مسافرت برگشتن ، پس این ماشین پلیس چیه دم درشون ، اخ اخ اومدن دزدی؟؟

- نکنه اون صداها مال اینا بوده؟

= الان پلیس میاد از ما هم می پرسه ...


* در خونه همسایه رو شکستن ، شما چیزی نشنیدین؟؟؟

= ما صدای چکش کوبیدن شنیدیم رو پشت بوم

* چه جالب از سقف می خواسته بیاد تو در هر صورت مواظب باشین ، اومدن در ورودی رو شکستن بعد تلویزیون بردن ، درتون رو چک کنید و همیشه قفل نگه دارید...



در بررسی های بعدی به این نتیجه رسیدیم که در ما هم نزدیک بوده شکسته بشه ، یه مقدار از چوب شکسته ، اون صدای راه رفتن رو سقف مال کلاغ بدبخت نبوده ، دزد بوده احتمالا ، آرم دزدگیر رو دیده ، در را نتونسته بشکنه ، سعی کرده از بالا وارد بشه ، سر و صدای ما فراریش داده حالا چه جوری رفته اون بالا جای سوال داره ....

کلا ما موندیم و یه عالمه سوال، یه حساب خالی شده و یه چشم بی خواب، که تا صبح به هر صدائی بلند میشد از جاش ....



نظرات 1 + ارسال نظر
پرژین چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 12:35

سلام و ممنون بابت محبتت عزیزم
دوستان وبلاگی باعث افتخار من هستن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد