لاله های وحشی

لاله های وحشی

هر آنچه روزگار میگذراند
لاله های وحشی

لاله های وحشی

هر آنچه روزگار میگذراند

تابستونا...

زمستونا با خودمون سنگ ریزه میاریم تو

تابستونا چمن زده شده  و خاک ....

بعد من هردفعه که جارو میکنم با موارد "هر دم از این باغ بری می رسد" بیشتری مواجه میشم ...


یه گلدون گل رز درست کردم جای اونی که خشک شده بود، بعد از وقتی اینو گذاشتم تو حیاط، انقد بارون اومد و هوا خنک شد که طفلی از رز بودن استعفا داد.... دیروز دیدم برگای رو به حیاطش سفید شدن !!!


تو آشپزخونه دارم ناهار درست میکنم صدای تق تق میاد به شیشه ، انگار که یکی کار داشته باشه، فک کردم یکی اومده تو حیاط... آروم اومدم نگا کنم، یعنی کیه ... میبینم دارکوبه تو بارون داره واسه خودش حال میکنه

نظرات 2 + ارسال نظر
Ella سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 23:03 http://oceanic.blogsky.com

چقدر صدای دارکوب خووبه! سلام

سلام
مثل در زدن ، انگار یکی به شیشه بزنه

نیلوفر یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 17:56 http://nilo0o0far.mihanblog.com/

انسان آگاه می داند که زندگی پیوسته در حال تغییر است؛ زندگی یعنی تغییر. تنها یک چیز همیشگی است و آن خود تغییر است.((اشو))
9651

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد