لاله های وحشی

لاله های وحشی

هر آنچه روزگار میگذراند
لاله های وحشی

لاله های وحشی

هر آنچه روزگار میگذراند

فک کن

فک کن که اینا سر اینکه من کی بافت موهامو باز میکنم شرط می بندن


بعد خوب من سرم درد میگیره بعد ساعت ۹ صبح موهام باز میشه گیس پریشون بعد همه میگن ا امروز زود باز کردیا

جشن کریسمس ۲۰۱۴

۲۸ نوامبر ، Black Friday ، قرار گذاشته بودم که اگه برف خیلی نبود ماشین ببرم و بعدش ظهر برم مرکز خرید و از اونور بیام خونه کار کنم که عصری زود برسم به جشن ، مثلا حدود ۶:۳۰

 

ادامه مطلب ...

عنوان ندارد

نامردیه میدونم ،

ولی وقتی از در مرکز وارد میشم و میبینم که چقدر شلوغه یه جورائی انگار راضیتر میشم که تنها نیستم ، که این همه آدم مثل من هست ....

این قافله عمر عجب می گذرد...

بابام اینستا باز میکنه ،

فیس-بوک درست میکنه،

با ایفون کار میکنه ، فیس کال میزنه 

مامانم با وایبر کار میکنه،

ای میل میزنه


و من به برگشتن فکر میکنم ،

که اگر من دور نبودم این همه به تلاش نمی افتادن همه ...