لاله های وحشی

لاله های وحشی

هر آنچه روزگار میگذراند
لاله های وحشی

لاله های وحشی

هر آنچه روزگار میگذراند

؟؟؟

میگه: داری از خونه کار میکنی ؟؟

میگم : نه من که تو دفترم ، همینجام ، مگه تو داری از خونه کار میکنی؟

میگه : نه ، من اینجام ، پس چرا بوی عطر تورو نفهمیدم وقتی اومدی ...


من ،

اون ،

دیور ،

نظرات 3 + ارسال نظر
مامان مینو شنبه 27 دی 1393 ساعت 08:55

حیف که آرمانهای مینیمالیستی‌ام اجازه نمیده وگرنه همین الان می خریدمش. حالا باید با عطر فعلی هی دوش بگیرم تا زود تموم شه برم سراغ این الان Michael Kors Glam Jasmine دارم بوش رو خیلی دوست دارم ولی مثل همه ادکلنهایی که تا الان داشتم هیچکی نمی‌فهمه :(

ا، من اونو دوست دارم، میخواستم بگیرمش وقتی این تموم شد

مامان مینو پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 07:28

یعنی یه عطری داری که بوش می‌مونه!!!! چییه؟!! ما عمرمون در جست و جوی این گذشته!

والا من مصونیت پیدا کردم ظاهرا ولی مثل اینکه بوش میمونه، چون بعدش ۲ نفر دیگه هم این حرفو بهم زدن
Miss Dior
http://fimgs.net/images/perfume/nd.15967.jpg

گیلاس آبی یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 01:59 http://thebluecherry.blogfa.com

البته بعضیها با بوی عطر مچگیری میکنند!!!!

اونم میشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد