لاله های وحشی

لاله های وحشی

هر آنچه روزگار میگذراند
لاله های وحشی

لاله های وحشی

هر آنچه روزگار میگذراند

آوا شد ...

امروز داشتیم گیتار تمرین می کردیم ، داشتم میگفتم که نگا اینجا که تو نوشتی "آوا شد ۱۳۸۲" من دارم سال ۱۳۹۳ میزنم ، بعد گفتم برای منم نوشتی ، که آوا شد سال ۱۳۹۲ ... میگه اره بعدا ۱۰ سال بعد که خواستی به یکی یاد بدی میگی ببین مامان     اینو ۱۰ سال پیش زده...

آوا شد ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ...

اریک

اریک داره از خانومش جدا میشه ...

اولش یه شک اطلاعاتی بود ، یواش یواش دارم سعی میکنم جاش بندازم برای خودم ولی کلا موفقیت آمیز نیست قضیه ...


اریک میگه خودش از مارچ فهمیده که خانومش بهش وفادار نبوده ولی ظاهرا قضیه از قبلتر بوده... بعد من تمام مدت صحنه های تولدی که رفتیم خونشون ، مهمونی که خانومش به عنوان سورپرایز پارتی براش گرفته بود جلو چشممه ، یعنی اون آقاهه هم اونجا بوده ؟؟ یعنی اون موقع خانومش اینو الکی گرفته بوده ؟؟ یعنی اون موقع خانومش تو دلش چی میگذشته؟؟ بعد این تازه منم که چند بار تو مهمونیا خانومشو دیده بودم ، اریک که ۱۰ سال داره زندگی میکنه باهاش احتمالا همش همه چی جلو چشمشه ... الان که فکر میکنم ، میبینم اریک یه مدتی شبانه روز کار میکرد ، حتما همون موقع ها بوده ...


برای منو این خانومه تعریف میکرد که اولش که تازه فهمیده بوده از خونه تا محل کارو تو ماشین گریه میکرده هر روز  بعد کلی جلسات مشاور ، مسافرت و ... ولی نشده که نشده ... تا الان که تصمیم گرفتن از هم جدا بشن ، خانومش میاد داون تاون و اریک تو خونه میمونه تا بهار که بتونه خونه رو بفروشه ... چقدر طول کشید تا حیاط رو درست کرده بود ...


عمر گرانمایه در این صرف شد ...

تهران ، تهران من

از صبح که خبر فوت مرتضی پاشائی رو شنیدم ، وقت نکرده بودم هیچی ازش گوش کنم ، الان دیدم فیس بوک پر از آهنگاشه ، یکی دوتاشو گوش کردم ... جائی که مردم جلوی بیمارستان میخونن ... کاش قبل مرگش اینکارو کرده بودن


دیدم چقدر دورم از تهران، دیگه هیچی اونجوری نیست که همه چیشو بدونم، تهران من ...

خاطره ها موندن، اونائی که آزار دهنده بوده ، کمرنگتر ، بعضی چیزا پررنگتر... هرچقدر هم اخبار بخونی، همه چیو سعی کنی دنبال کنی، بازم مثل این نمیشه که یه جا زندگی کنی ... من دور افتادم، دور از تهران ، تهران من ...

۷ نوامبر ۲۰۱۴

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۲۲ اکتبر ۲۰۱۴

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.