لاله های وحشی

لاله های وحشی

هر آنچه روزگار میگذراند
لاله های وحشی

لاله های وحشی

هر آنچه روزگار میگذراند

آوا شد ...

امروز داشتیم گیتار تمرین می کردیم ، داشتم میگفتم که نگا اینجا که تو نوشتی "آوا شد ۱۳۸۲" من دارم سال ۱۳۹۳ میزنم ، بعد گفتم برای منم نوشتی ، که آوا شد سال ۱۳۹۲ ... میگه اره بعدا ۱۰ سال بعد که خواستی به یکی یاد بدی میگی ببین مامان     اینو ۱۰ سال پیش زده...

آوا شد ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ...

نظرات 1 + ارسال نظر
مامان مینو پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 15:25 http://joywithless.blogfa.com/

زود زود می کذره واقعا...قبل از اینکه فکرش رو بکنی!
دوست جون من در راستای ایجاد حس مفید بودن بیشتر در خودم یک وبلاگ تازه باز کردم که آدرسش رو اینجا گذاشتم! وبلاگ من و مینو سر جاش هست البته، این یکی قراره در مورد سبک زندگی ساده باشه که خیلی باحاله خوشحال میشم به فیدخونت اضافه اش کنی و پستهاش رو بخونی :*:*

حتما دوستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد